Thursday, February 7, 2008




ببین آقای ایکس..من فردا تحویل پروژه دارم..یه ربع به چهاره ، ولی هنوز ماکت و پرسپکتیو( اعم از خارجی و داخلی) و سایت ندارم..نماهامو سایه نزدم و او اَ..یه عالمه کار..اومدم اینجا بت بگم دلم مسافرت خواسته..با تو..بیا با هم بریم جنوب..بریم کویر..سالی یه بارم بریم ماسوله..بیا ببرمت ماکو. بریم شیراز..یزد..حتی اصفهان که دوسش ندارم..هان..چی میگی؟ بریم کل ایران ُ بگردیم..چطوره؟ ببین جنگل ابرم بریم باشه؟ قول می دی؟
...تازه اینجوری مشکل مسکن هم دیگه نداریم
ها؟ برم سر کارام؟
..می رم
این اِنی که کشیدم رو مخمه..خیلی زشته..میکَنمش می گم پاره شد..آخه اینا همشون یه دستن..اون خرابش کرده..سنگینه..آره یه کوچولوی سبکشو می کشم..
اول ماکتمو بسازم نه؟ بیشتر به چشم میاد..بعد پرسپکتیو کدیامو دسن می کنم ..بعد داخلیشو می زنم..بعدم نما ها مو درس می کنم..
..ها؟ آره خب..من فرزم..همه رو می رسم

..چی؟ حالا میرم باشه...فقط ببین اون بالاییا رو قول دادیا..خودم می دونم...چشم قول میدم تو راه غر نزنم

ها؟دیگه برم؟

..یه چی دیگه

ها؟خب بابا..خدافظ



1 comment:

Anonymous said...

N
=))
=))
:D