Thursday, May 8, 2008




ببین ؟ ببین ! ایکسو ! با تواما ! ببییین..میای با هم بریم یه جفت دوچرخه ی قرمز بخریم ، شبا بریم سواریش با هم ؟ بعد هی با هم حرف بزنیم تو راه ، شو خی کنیم ، مسابقه بدیم ، بلند بلند بخندیم و همه هم چپ چپ نیگامون کنن ؟ میای ؟ میای بریم همه چیه جفت واسه خودمون دو تا بگیریم ؟ مسواک جفتی ، جا سویچی جفتی ، ماگ جفتی ، خود نویس جفتی ، گرمکن جفتی برا وقتایی که میریم پیاده روی یا کوه که تو شیکمت بره تو ، حتی خیلی چیزای جفتی دیگه که الان یادم نمیاد.. هان ؟ میای ؟

...بیا دیگه لوس نشو

سر راهت هم که داری میای یه دستبند یا یه گردنبند برام بگیر بیار که همیشه همرام باشه ؟ خب ؟ من از بچگیام عاشق این بودم که تو یه گردنبند بهم بدی و من هیچ وقت از گردنم بازش نکنم... دستت درد نکنه ، فقط اگه ممکنه طلای زرد نباشه ،خب ؟

بعدش میشه هر چند وقت یه بار یه کادوی بی مناسبت هم بهم بدی که از خوشحالی بال در آرم ،ها ؟
به جون خودت ارزش مادی نداره براما ..کافیه که از تو باشه ، حتی اگه یه تیکه نخ

...خب ؟ یادت نره ها

.


اینا همش از عید به این ور و حتی قبل ترش مونده بود رو دلم و دیروز دیگه اون قدر سنگین شد که نمی شد دیگه نگم ..باید می دونستی...آخه تو نمی تونستی حدس بزنی من این روزها چه بی تابانه می خواهمت و چه اندازه هوای دو نفره بودن کردم و چه یادم نمیره هیچ که تنها هستم و ماه هم حتی بالای سر تنهایم نیست...


تازه چند روز پیش تو خواب سرم خورد به دیوار..نمی دونم چی شد ، یهو انگار هد زده باشم .. از زور درد و صدایی که تو سرم پیچید پا شدم از خواب ...تا صبح داشتم کار می کردم و تازه خوابیده بودم ..گیج گیج بودم و خسته ، سرم درد می کرد ، دلم می خواست گریه ی لوس شوانه بکنم ولی کسی نبود و از همه بدتر هم تو ! بعدشم دیگه نفهمیدم چی شد...ضربه مغزی شدم ؟ خونریزی مغزی کردم ؟ خل بودم ، دیونه شدم ؟ سرم خورد به سنگ ؟ مردم ؟ زنده موندم ؟ نمی دونم ، فقط یادمه می خواستم باشی...


...خب یعنی دلم تنگ شده دیگه.. باید بگم ؟ خب خودت بفهم دیگه




.'





1 comment:

Nasim Zand said...

من یه نوشته تصویری دارم تو شال گردن . دیشب داشتم می خوندمش دیدم. بعد ما خیلی تفاهم داریم که! :دی بی خیال ایکس و ایگرگ.بیا خودمون با هم بریم سوئد . ها ؟:دی

.
اگه یه ناشناس این جا رو بخونه حتمن این فرض براش مشتبه می شه که من لزم و تو رو می خوام شدیییید.
پس باید به ش بگم کاملن درست فکر می کنه :دی
البته من بای می باشم ! ;;)