Friday, June 15, 2007

17.

واااااای
این همه ذوقو کجا بریزم؟
نیشم بسته نمی شه
چشامم تقریبا چیزی نمی بینه،چون توش پره
از ذوق
.


خونه ی نو مبارک
!وای چه خوشگله
کی اسباب کشی کردی؟
چرا خبر نکردی بیایم کمک؟
ها؟-
نمیدونم والا
خودمم نفهمیدم چه جوری شد؟
!یهو دیدم همه چی عوض شده
تو یه چشم به هم زدن
من میدونم ولی-
تو که نبودی
خواب که بودی
پریه اومد و دست کشید رو خونتورفت
پری دریای
اِ؟مگه می شه؟-
کی اومد که من نفهمیدم؟با چی اومد؟
نمی دونم والا-
خیلی هم عجله داشت اتفاقاً،فک کنم با نسیم اومده بود
می گفت فردا امتحان دارم
عجب!خلاصه که مرام کشمون کرده-
البته خونه ی خودشه
خودشم می دونه
حالا اگه بازم اومد بهش بگو دوسش دارم
خیلی زیاد
فک کردنم اصن نمی خواد
خرپا و ممان دو اینرسی و این چرت و پرتا رو هم نمی خواد
فقط یه مرکز ثقل داره
یه مرکز ثقل تپنده ی گرم
بشینه روش تا همیشه و هر چقد دلش می خواد بستنی بخوره

دونقطه دی



4 comments:

W. said...

enghade inja ro doosam mashhoone ke asan dg khooneye khodam naaaa:))))
ma ba bacheha ba eiizatoon ye sar tabesooni miam havar mishim roo saretoon:D
bilakhare tehrane dg! havash yahtamel migiratemoono yek ja neshin mishim:DDD

یگانه said...

:))
khooneye khodetoone
har vaght tashiif biayd ta har key ke kangar o langar o ina.. maa darbassst dar khedmatim:D
ghadametoon roo tokhme cheshme mane aaji:*

Anonymous said...

koja gomo goor shodi?;:D

Anonymous said...

fooot..mtahan mishim:D